Formirati interes za likovno izražavanje te razvoj kreativnosti u području likovnog izražavanja. Osposobiti studente za kreativno likovno istraživanje. Pojmovi: ekspresija, enformel, postmoderna.

Temeljna znanja, sposobnosti i vještine, razvoj kreativnosti različitim likovnim postupcima u području crtanja, slikanja, modeliranja i građenja, keramike i različitih vrsta primijenjenog oblikovanja. Grafičke tehnike, grafički dizajn, plakat, čestitka, pozivnica, tekstilni i modni dizajn, medijska kultura, performans, scenografija, fotografija. Estetsko uređenje školskog i vrtićkog interijera i eksterijera, računalna grafika, fotografija, video.

Terenska nastava, muzejska pedagogija, ekologija-likovna kultura, etnografija, graditeljsko naslijeđe.

Reinterpretacija umjetničkog djela. Posjete muzejima i galerijama.

Vježbe koje se izvode: assemblage, kubistička mrtva priroda (tempera), papir-plastika, apstrakcija, fotografija.


Sadržaj kolegija Metodika nastave glazbene kulture 2 obuhvaća pripremu za samostalno izvođenje različitih oblika glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi, integriranje različitih oblika glazbenih aktivnosti u svakodnevnoj praksi osnovne škole; pripremanje učitelja za aktivnosti glazbene nastave (brojalice, pjevanje, slušanje i upoznavanje glazbe, sviranje, dječje glazbeno stvaralaštvo); psiho-metrijski pristup u procjeni muzikalnosti; utjecaj medija na formiranje glazbenog ukusa.