Kolegij  daje dodatne informacije glede diferencijalno-dijagnostičkih postupaka koji se provode u procesu dijagnostike poremećaja glasa kao i o specifičnostima dijagnostičkog i terapijskog pristupa kod djece.

Kolegij će omogućiti studentima ovladavanje znanjima i vještinama potrebnim za prepoznavanje različitih kliničkih slika poremećaja glasa koje za posljedicu imaju sličnu simptomatologiju kao manifestaciju različitih dijagnostičkih entiteta.  Osposobit će se za prepoznavanje različitih glasovnih patologija, za primjenu diferencijalno-dijagnostičkih postupaka primjenom subjektivnih i objektivnih procedura dijagnostike. Stečena znanja stvaraju uvjete za prepoznavanje veze etiologije i simptomatologije kao i poznavanje diferencijalno-dijagnostičkih protokola s ciljem odabira primjerenih dijagnostičkih i terapijskih postupaka.  Studenti će usvojiti specifična znanja vezana uz dijagnostiku i terapiju poremećaja glasa kod djece.  Studenti će steći znanja koja će im omogućiti sudjelovanje u radu multidisciplinarnog tima koji je temelj dijagnostičke i rehabilitacijske optimale kod  osoba s poremećajima glasa.