Ovaj kolegij putem relevantnih bibliografskih izvora i primjera iz prakse, studentima želim omogućiti dublji uvidu u vrijednosti i značenja materijalne i nematerijalne kulturne baštine i njezinu primjenjivost kao atraktivnog činitelja turističke ponude. Kroz zasebne teme student će, osim spomenutog, usvojiti i alate kritičkog promišljanje odnosa turizma i kulture te turizma i održivosti. U okviru ovog kolegija, studenti će isto tako imati priliku usvojiti osnovne ideje i koncepte marketinškog djelovanja i brendiranja etnografske baštine u turizmu. Ciljevi kolegija su: upoznati studente s temama iz područja etnologije, ukazati na mogućnosti primjene, korištenje i upravljanje etnografskom baštinom u turizmu, prezentacija specifičnih elemenata materijalne i nematerijalne kulturne baštine Bosne i Hercegovine, usvajanje stručne terminologije iz područja kulturnog i etno-turizma, usvajanje alata, metoda i praktičnih rješenja u prezentaciji i održivosti nematerijalne kulturne baštine, ukazati na važnost kreativnih procesa i marketinških djelatnosti u afirmaciji etnografske baštine, upoznati studente s pojmom kulturnog krajolika i njegove interpretacije. Završetkom ovog kolegija, student/ica će steći sljedeća znanja i vještine, te će biti u stanju: koristiti stručnu terminologiju iz područja etnologije i kulturnog turizma, prezentirati i interpretirati temeljne odrednice etnografske baštine BiH, prepoznati i valorizirati tradicijske ( baštinske) elemente u okviru turističke ponude, upravljati kreativnim procesima i marketinškim aktivnostima u afirmaciji etnografske baštine, razumjeti pojam tradicije i njezinih suvremenih izvedenica, prepoznati nematerijalne elemente kulturne baštine, razumjeti značenje i važnost kulturnog krajolika kao kulturnog resursa u turizmu.
.