Osposobiti studente da mogu:

-        razlikovati uredan od narušenog obrasca fonološkog razvoja i fonološke od artikulacijskih poremećaja,

-        primijeniti dijagnostički mjerni instrumentarij,

-        provesti logopedsku dijagnostiku AP-a i FP-a (zasebno i kao dijela šireg jezičnog poremećaja)

-        opisati fonološke procese na temelju kojih se događaju fonološke pogreške

-        prepoznati i odrediti uzroke pojave fonoloških pogrešaka (uočiti uzročno-posljedičnu vezu između viših kognitivnih funcija i fonološkog poremećaja i nalaza stručnjaka drugih profila)

-        interpretirati rezultate ispitivanja (procjene) i zaključiti o kojoj se dijagnozi radi (postaviti dijagnozu poremećaja)

-        izraditi nalaz, mišljenje i preporuku

-        planirati i osmisliti terapijski program (odabrati rehabilitacijske metode i postupke, odrediti kratkoročne i dugoročne ciljeve tretmana) za rehabilitaciju FP-a

-        provoditi terapijski program FP-a

-        supervizirati provođenje terapijskog programa FP-a

-        evaluirati ishode terapijskog programa (ciklička evaluacija)

-        uspostaviti suradnički odnos s korisnikom/obitelji, suradnicima u interdisciplinarnom timu, prvostupnikom čiji rad supervizira argumentirano raspravljati o uzročno-posljedičnim odnosima drugih poremećaja i AP i FP-a,

-        rehabilitacijskim metodama i instrumentima u dijagnostici i rehabilitaciji korekciji artikulacijskih i fonoloških poremećaja

-        planirati i osmisliti provođenje stručnih istraživanja u području fonoloških/artikulacijskih poremećaja

-        izraditi stručni i znanstveni (pregledni) rad

- osmisliti stručno predavanje za širu javnost o fonološkim/artikulacijskim poremećajima