Osposobiti studente da mogu:
- razlikovati uredan od narušenog obrasca fonološkog razvoja i fonološke od artikulacijskih poremećaja,
- primijeniti dijagnostički mjerni instrumentarij,
- provesti logopedsku dijagnostiku AP-a i FP-a (zasebno i kao dijela šireg jezičnog poremećaja)
- opisati fonološke procese na temelju kojih se događaju fonološke pogreške
- prepoznati i odrediti uzroke pojave fonoloških pogrešaka (uočiti uzročno-posljedičnu vezu između viših kognitivnih funcija i fonološkog poremećaja i nalaza stručnjaka drugih profila)
- interpretirati rezultate ispitivanja (procjene) i zaključiti o kojoj se dijagnozi radi (postaviti dijagnozu poremećaja)
- izraditi nalaz, mišljenje i preporuku
- planirati i osmisliti terapijski program (odabrati rehabilitacijske metode i postupke, odrediti kratkoročne i dugoročne ciljeve tretmana) za rehabilitaciju FP-a
- provoditi terapijski program FP-a
- supervizirati provođenje terapijskog programa FP-a
- evaluirati ishode terapijskog programa (ciklička evaluacija)
- uspostaviti suradnički odnos s korisnikom/obitelji, suradnicima u interdisciplinarnom timu, prvostupnikom čiji rad supervizira argumentirano raspravljati o uzročno-posljedičnim odnosima drugih poremećaja i AP i FP-a,
-
rehabilitacijskim metodama i instrumentima u
dijagnostici i rehabilitaciji korekciji artikulacijskih i fonoloških poremećaja
-
planirati i osmisliti provođenje stručnih
istraživanja u području fonoloških/artikulacijskih poremećaja -
izraditi stručni i znanstveni (pregledni) rad