upoznati studenta s bazičnim znanjima u području uredne i narušene motoričke govorne izvedbe, odnosno s govornim poteškoćama koje nastaju kao posljedica oštećenja centralnog i/ili perifernog živčanog sustava. Naglasak je na razvojnim i stečenim dizartrijama i govornim apraksijama te jezično govornim poremećajima u osoba s cerebralnom paralizom.

Očekivani ishodi učenja su: 

Objasniti neuro -anatomsko-fiziološke temelje govorne motorike

Opisati djelovanje rizičnih čimbenika za nastanak odstupanja u govornoj motorici; 

Povezati različita patološka stanja unutar neuromotorne organizacije koja mogu biti povezana s motoričko-govornim odstupanjima ;

Opisati složene komunikacijske potrebe kod osoba s motoričkim poremećajima; 

Diskriminirati različit tipove motoričkih govornih poremećaja;

Integrirati kliničke informacije te provoditi neke rehabilitacijske postupke ;

Prezentirati stručne informacije iz područja teškoća osobama izvan profesionalnog okruženja.