upoznati studenta s bazičnim znanjima u području uredne i narušene motoričke govorne izvedbe,
odnosno s govornim poteškoćama koje nastaju kao posljedica oštećenja centralnog i/ili
perifernog živčanog sustava. Naglasak je na razvojnim i stečenim dizartrijama i govornim
apraksijama te jezično govornim poremećajima u osoba s cerebralnom paralizom.
Očekivani ishodi učenja su:
Objasniti neuro -anatomsko-fiziološke temelje govorne motorike
Opisati djelovanje rizičnih čimbenika za nastanak odstupanja u govornoj motorici;
Povezati različita patološka stanja unutar neuromotorne organizacije koja mogu biti povezana s motoričko-govornim odstupanjima ;
Opisati složene komunikacijske potrebe kod osoba s motoričkim poremećajima;
Diskriminirati različit tipove motoričkih govornih poremećaja;
Integrirati kliničke informacije te provoditi neke rehabilitacijske postupke ;
Prezentirati stručne informacije iz područja teškoća osobama izvan profesionalnog okruženja.