Cilj predmeta Humane komunikacije je naučiti studente o osnovnim principima humane komunikacije te razumijevanju i razlikovanju humane komunikacije od drugih komunikacija.

Ishodi učenja:  poznavati osnovne pojmove iz humane komunikacije; analizirati i procijeniti kvalitetnu humanu komunikaciju; definirati humanu komunikaciju u terminima povijesnog razvoja; klasificirati faze razvoja humane komunikacije; integrirati znanja o humanoj komuikaciji i njezinoj važnosti u profesionalnom razvoju.

Izvedbeni plan:

1.      Što je i zašto humana komunikacija?

2.      Percepcija i komunikacija

3.      Jezik

4.      Slušanje

5.      Neverbalna komunikacija

6.      Razumijevanje interpersonalne komunikacije

7.      Razvijanje međuljudskih odnosa

8.      Priroda grupe

9.      Rješavanje problema u grupi

10.  Izabrati i razvijati jedan predmet

11.  Organizacija i podrška

12.  Predstavljanje svoje poruke

13.  Informativni govori

14.  Persuazivni govori

15.  Intervju