Cilj predmeta Humane
komunikacije je naučiti studente o osnovnim principima humane komunikacije te
razumijevanju i razlikovanju humane komunikacije od drugih komunikacija.
Ishodi učenja: poznavati osnovne pojmove iz humane komunikacije; analizirati i procijeniti kvalitetnu humanu komunikaciju; definirati humanu komunikaciju u terminima povijesnog razvoja; klasificirati faze razvoja humane komunikacije; integrirati znanja o humanoj komuikaciji i njezinoj važnosti u profesionalnom razvoju.
Izvedbeni plan:
1.
Što
je i zašto humana komunikacija? 2.
Percepcija
i komunikacija 3.
Jezik 4.
Slušanje 5.
Neverbalna
komunikacija 6.
Razumijevanje
interpersonalne komunikacije 7.
Razvijanje
međuljudskih odnosa 8.
Priroda
grupe 9.
Rješavanje
problema u grupi 10. Izabrati i
razvijati jedan predmet 11. Organizacija i
podrška 12. Predstavljanje
svoje poruke 13. Informativni
govori 14. Persuazivni govori 15. Intervju