U kolegiju će naglasak biti na interdisciplinarnim pristupima fenomenima vizualne kulture i komunikacije te upoznavanju sa suvremenim teorijskim modelima u analizi i razumijevanju procesa kreiranja značenja uslijed recepcije vizualnoga materijala iz domena visoke i primijenjene umjetnosti, popularne kulture te masovnih medija, procesima interpretacije ovisnima o promatračkim kompetencijama, predznanjima, očekivanjima i kulturnom kontekstu unutar kojega je vizualni materijal distribuiran. Studentima će biti ponuđen i uvid u posebnosti različitih vizualnih medija (stripa, plakata, fotografije, filma, grafičkoga dizajna, elektroničkih medija) uz kratke osvrte na povijesni razvoj i društveni značaj svakoga od njih. Mediji vizualne komunikacije, s obzirom na kompleksnost asocijativnih potencijala pri interpretaciji podražaja koji djeluju na osjet vida i osvješćivanju procesa gledanja kao vizualnoga mišljenja kao i raznovrsnih kontekstualnih mreža i uporišta koji se pri interpretaciji mogu pokazati relevantnima, bit će razmatrani s naglaskom na interaktivnom pristupu u nastavi te uočavanju širine intermedijalnih odnosa.