- Priprava ili uvođenje učenika u nove povijesne sadržaje. -Bloomova taksonomija. Određivanje ciljeva i ishoda učenja
- Uvodni sat, sat obrade novog gradiva, sat ponavljanja, sat vježbanja, sat provjeravanja, sat sistematizacije.
- Pismene priprave obrade novog gradiva uz primjenu frontalnog, grupnog i individualnog rada.
- Pismena priprava ponavljanja gradiva uz primjenu frontalnog, grupnog i individualnog rada.
- Upoznavanje rada u osnovnim i srednjim školama.
- Hospitacije, ogledna predavanja, rad s mentorom.
- Analiza izvedbe nastavnog sata.
- Planiranje, pripremanje i izvođenje nastave: makroplaniranje nastave povijesti. Što je dobro znati prilikom izrade godišnjeg nastavnog plana i programa?
- Planiranje, pripremanje i izvođenje nastave: mikroplaniranje nastave povijesti. Što je dobro znati prilikom izrade mjesečnog i tjednog nastavnog plana i programa?
- Kako potaknuti učenike da slušaju nastavnika i razgovaraju s njim? Kako uspostaviti dobru radnu disciplinu u razredu? Rad s učenicima s posebnim potrebama.
- Stavovi učenika i roditelja, suradnja škole i obitelji
- Sistematizacija prijeđenog gradiva.