- Priprava ili uvođenje učenika u nove povijesne sadržaje. -Bloomova taksonomija. Određivanje ciljeva i ishoda učenja

- Uvodni sat, sat obrade novog gradiva, sat ponavljanja, sat vježbanja, sat provjeravanja, sat sistematizacije.

- Pismene priprave obrade novog gradiva uz primjenu frontalnog, grupnog i individualnog rada.

- Pismena priprava ponavljanja gradiva uz primjenu frontalnog, grupnog i individualnog rada.

- Upoznavanje rada u osnovnim i srednjim školama.

- Hospitacije, ogledna predavanja, rad s mentorom.

- Analiza izvedbe nastavnog sata.

- Planiranje, pripremanje i izvođenje nastave: makroplaniranje nastave povijesti. Što je dobro znati prilikom izrade godišnjeg nastavnog plana i programa?

- Planiranje, pripremanje i izvođenje nastave: mikroplaniranje nastave povijesti. Što je dobro znati prilikom izrade mjesečnog i tjednog nastavnog plana i programa?

- Kako potaknuti učenike da slušaju nastavnika i razgovaraju s njim? Kako uspostaviti dobru radnu disciplinu u razredu? Rad s učenicima s posebnim potrebama.

- Stavovi učenika i roditelja, suradnja škole i obitelji

- Sistematizacija prijeđenog gradiva.