Ciljevi kolegija su: upoznati studente o povijesti, strukturi, sadržaju, ulozi i utjecaju medija; dovesti u korelaciju društvo i masovne medije; objasniti način funkcioniranja masovnih medija kao i pitanje odgovornosti pošiljatelja i primatelja poruke.
Nakon odslušanog kolegija
studenti će moći: definirati
masovne medije; klasificirati
faze razvoja masovnih medija; primijeniti
znanja iz oblasti medija i medijske kulture; razviti
potrebne odgovornosti u odnosu na sve veću složenost medija i strukturu
medijske publike uključujući i stavove spram mjesta i uloge medija u društvu; vrednovati
ulogu medija u društvu kao nezaobilaznog faktora njegova funkcioniranja. Izvedbeni plan: Sociologija kao znanost Društvo, kultura, vrijednosti i norme Mediji u sklopu modela ponašanja, uloga i utjecaj
medija u društvu Počeci i razvoj medija Osnovne zakonitosti društvenog komuniciranja Nastanak i razvoj pisma Društveno komuniciranje antičkog svijeta i srednjovjekovnog
perioda Film, otkriće radiovalova, televizija Računalo, internet, novi mediji Koncept mase i masovnog Različita stanovišta i teorije medija Pluralističke i marksističke teorije medija Kulturna hegemonija, postmoderna i mediji