Cilj kolegija Novi mediji je naučiti i razumjeti značaj koji novi mediji imaju u suvremenom društvu. Imajući u vidu činjenicu da su novi mediji u stalnom nastajanju ili transformiranju te da su uključeni u cjelovit život modernog čovjeka kolegij je zasnovan na sljedećim temama: definiranje novih medija, principi novih medija, utjecaj novih medija na društvo i pojedinca, transformiranje komunikacijskih medija, osnovne osobine novih medija, osobitosti sučelja čovjek-računalo, virtualna stvarnost, sintetička fotografija, standardizirane tehnologije virtualne stvarnosti, osobine telekomunikacijske tehnologije i teleprisutnost.

Literatura: 

Lev Manovich: Jezik novih medija, Clio, Beograd, 2015.

Marija Putica: Razvoj tehnologije novih medija, Kultura komuniciranja, Mostar, 2019.

R. D. Lančić: Novi mediji i odnosi s javnošću

Roger Fidler: Mediamorphosis, Clio, Beograd, 2004.

S. Crnobrnja: Estetika televizije i novih medija, Clio, Beograd, 2010.

V.J. Pavlik: Journalism i new media, Columbia University Press, New York, 2001.